czwartek, 14 stycznia 2016

Być czy nie być.

Odpaliłam rano urządzenie, w moim przypadku szumnie zwane komputerem i wyruszyłam pozwiedzać blogosferę. Blogi - cud, miód i orzeszki. Oczywiście nie wszystkie, ale sporo tak. Mają ludzie przeróżne talenta. Ech...Niestety im dłużej zwiedzałam tym miałam większą zagwozdkę - czy ja, taki pospolity żuczek powinnam zaczepiać się w blogowym świecie.
Otóż :
Kulinarnego bloga mieć nie będę, bo szczerze przyznam, że kucharz czy cukiernik ze mnie kiepski. Co prawda nikogo jeszcze nie otrułam, ale nie ma co ryzykować. Zawsze może być ten pierwszy raz.W rękodzieło też raczej bawić się nie zamierzam, bo talenty może jakieś są, ale nie na takim poziomie, aby móc się nim pochwalić w internecie. Straszyć nimi nikogo nie zamierzam. Blog fotograficzny to też nie moja bajka. Na sto zrobionych zdjęć może dwa, trzy, no góra pięć mi wyjdzie. Ile ja bym się musiała z aparatem nagonić, żeby zapełnić blog fotograficzny. Masakra.Sport - fitness-y, pilates-y, siłownia i inne wygibasy - też nie. Ja jestem zwierzę kanapowe, czasami tylko na jakiś spacerek wyskoczę, ew. po zakupy.W sumie tylko o bzdetach nie poważnie zbyt tu mogę popisać, a więc być czy nie być...oto jest pytanie.

4 komentarze:

  1. BYĆ :) ja od 10 lat o bzdetach mam blog, i wciąż mam ;) bo nie ważne jak mądrze czy jak często piszemy, ważni są ludzie, których na blogowisku spotykamy, to jest ta największa wartość blogowania :) zajrzałam do Ciebie z Rudej ławeczki i jeśli mogę radzić, to zostań! ostatecznie po coś tego bloga założyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak radzisz, to będę. Dzięki za odwiedziny i wsparcie.

      Usuń
  2. Większość z nas pisze o bzdetach. ;) Bo z bzdetów życie się składa, tak już jest. ja się cieszę ogromnie, ze jesteś i mówię krótko: Być. Być w blogosferze, bo mi Ciebie bardzo brakowało. nawet się bała, że Cię to Paskudztwo (czy jak Ty to tam zwałaś) zjadło. ;(
    A tajnym szyfrem się zapytam: co z poprzednikiem, na którym Katalina kawą pisała?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bardzo cieszę, że Ty nadal jesteś.
      Z Paskudą walczę, a poprzednika powoli będę likwidować :).

      Usuń